Szanowni Państwo,

Bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program CDO Forum. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

 

  1. Konferencja odbędzie się 16 września. Rozpoczynamy o godz. 8.30 od sesji networkingowej, zaś konferencja rozpocznie się o godz. 9.00.
  2. Prosimy o przesłanie prezentacji do 7 września. Wszystkie prezentacje konferencji będą emitowane z komputera konferencyjnego obsługiwanego przez technika konferencji. Komputer jest wyposażony w najnowszą wersję Power Point. Możemy również emitować prezentacje z plików pdf. W uzasadnionych przypadkach możemy odstąpić od tej zasady, ale prosimy o informację o tym fakcie jak najszybciej.
  3. Będziemy wdzięczni za wykorzystanie do przygotowania prezentacji szablonu konferencyjnego, który otrzymacie Państwo mailowo. Korzystamy z projektora o rozdzielczości 16/9.
  4. W związku z realizacją konferencji w formule online nagrywamy Państwa wystąpienia w terminie od 7 do 11 września. Bardzo proszę o wybór dogodnego terminu nagrań w kalendarzu: https://calendly.com/renata-grabowiec/cdo-forum-2020?month=2020-09Samo nagranie będzie wyglądało w ten sposób, że na kilka minut przed nagraniem otrzymają Państwo maila od technika, który będzie realizował z Państwem to nagranie. W mailu będzie znajdował się link do spotkania w ZOOM. Rekomenduję używanie wersji desktopowej aplikacji, gdyż daje ona lepszą jakość obrazu i dźwięku. Tutaj znajdą Państwo instrukcję korzystania z ZOOM>>>. Podczas nagrania technik będzie służył wsparciem i radą w kwestiach ustawienia światła, mikrofonu itp.Bardzo proszę, aby wybrali Państwo najbliższy możliwy termin nagrania. Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę, bo może okazać, się, że nie ma już wolnych terminów. A nie będzie możliwości realizowania nagrań po 11 września – wtedy technicy będą już całkowicie pochłonięci montażem materiałów i przygotowaniami do konferencji.
  5. Przygotowaliśmy dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku, którą powinni już Państwo otrzymać drogą mailową. Jeżeli tak się nie stało, prosimy o kontakt. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia.
  6. Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o zalogowanie się na stronę konferencji co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Jako prelegenci automatycznie znajdziecie się Państwo na liście uczestników konferencji.
  7. W dniu konferencji poproszę Państwa, abyście byli obecni na czacie podczas odtwarzania swoich prezentacji oraz abyście dołączyli do pokoju z wideoczatem po zakończeniu prezentacji, aby móc porozmawiać z uczestnikami, którzy będą mieli dodatkowe pytania.
  8. Również bardzo proszę, aby pilnowali Państwo czasów swoich wystąpień. To jest krytyczne dla realizacji konferencji, która będzie realizowana częściowo na żywo (wejścia prowadzącego, spotkania z prelegentami na wideoczatach), więc tutaj bardzo ważne jest pilnowanie czasu.
  9. Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
  10. Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom, prelegentom oraz odpłatnie na naszej platformie edukacyjnej. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejszą sprzedaż nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
  11. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

 

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń proszę o informację do 7 września.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań, proszę o kontakt.

Renata Grabowiec
Marketing Manager
renata.grabowiec@evention.pl
kom.: +48 570611 911

 

 

 

AT SUMMIT 2021

23-24 listopada 2021 r.
www.atsummit.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Monika Ludwig

m: +48 790 401 605
e: monika.ludwig@evention.pl

© 2021 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.