Remigiusz Franek

Director Customer Care Digitalization and Artificial Intelligence Development, Orange Polska

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz George Washington University. Od początku swojej kariery związany z systemami i procesami obsługi klienta. Był odpowiedzialny za rozwój systemu CRM dla największego wdrożenia w Polsce - Błękitnej Linii Telekomunikacji Polskiej. Wprowadził takie rozwiązania jak My Orange, Orange Expert i Our Orange Community. Obecnie odpowiada za Maxa - Voicebota infolinii Orange. Jest ekspertem w zakresie zastosowań nowych technologii w procesach obsługi klienta. Prywatnie zafascynowany trendami w mobile, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji.

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o., Rondo ONZ 1 Str, Warsaw, Poland
Specjalizujemy się w kompleksowym programie realizacji wydarzeń, które są efektywnym sposobem budowania relacji z potencjalnymi klientami.

KONTAKT

Weronika Warpas

© 2024 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.