Remigiusz Franek

Director Customer Care Digitalization and Artificial Intelligence Development, Orange Polska

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz George Washington University. Od początku swojej kariery związany z systemami i procesami obsługi klienta. Był odpowiedzialny za rozwój systemu CRM dla największego wdrożenia w Polsce - Błękitnej Linii Telekomunikacji Polskiej. Wprowadził takie rozwiązania jak My Orange, Orange Expert i Our Orange Community. Obecnie odpowiada za Maxa - Voicebota infolinii Orange. Jest ekspertem w zakresie zastosowań nowych technologii w procesach obsługi klienta. Prywatnie zafascynowany trendami w mobile, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji.

AT SUMMIT 2022

22-24 listopada 2022 r.
www.atsummit.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas

m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2022 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.