Szanowni Państwo,

Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i wkład w program konferencji Advanced Threat Summit. Udana współpraca jest dla nas bardzo ważna, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższą listą zasad i wszystkimi informacjami dla prelegentów:

Konferencja odbędzie się w dniach 22-24 listopada 2022:

  • 22 listopada - dzień hybrydowy z wieczornym spotkaniem networkingowym dla uczestników
  • 23 listopada - dzień online [konferencja i warsztaty techniczne]
  • 24 listopada - dzień online [dodatkowe warsztaty i Fora Dobrych Praktyk]

Prosimy o przesłanie nam swoich prezentacji do 11 listopada. Przy tworzeniu prezentacji proszę pamiętać o poniższych zasadach:

  • Przede wszystkim prezentacja powinna być jak najbardziej praktyczna - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba ich do niej wprowadzać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli jaki był problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem .
  • Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
    • Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
    • Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
    • Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
  • Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
  • Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej.: Pobierz szablon prezentacji.
  • Wkrótce otrzymają Państwo dedykowane grafiki do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa banera nie otrzymał, proszę o kontakt.
  • Pierwszego dnia (22 listopada) wystąpienia odbywają się tylko na miejscu. Zapraszamy do udziału w całej konferencji. Jeśli nie mogą Państwo być z nami od rana, prosimy o przybycie do hotelu co najmniej 40 minut przed swoją prezentacją.
  • W drugim dniu (23 listopada) w przypadku wystąpień online, zalecamy ich wcześniejsze nagranie. Polecamy tę formułę, ponieważ uniezależnia nas ona od problemów technicznych i pozwala na montaż materiału.
    Wybierz termin nagrania
  • Nagrania będą realizowane z profesjonalnym technikiem w aplikacji ZOOM. Link do ZOOM otrzymasz w mailu potwierdzającym po rezerwacji terminu nagrania. Podczas całego nagrania technik będzie Ci towarzyszył i nagrywał zarówno prezentację, jak i film z Twojej kamery, a następnie całość zostanie zmontowana w ostateczną wersję. Nie musisz niczego samodzielnie rejestrować ani edytować.
  • W drugim dniu możliwy jest również występ live. W tym celu konieczne jest zapewnienie odpowiedniego stałego łącza internetowego, które zapewni szybką transmisję audio-video. Opcję live prosimy traktować jako ostateczność, gdy absolutnie niemożliwe jest wcześniejsze nagranie. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli planują Państwo występ na żywo!
  • Trzeciego dnia 24 listopada warsztaty i Fora Dobrych Praktyk odbędą się online.
  • Dla wszystkich działań online linki zostaną wysłane przed konferencją.
  • Nawet jeśli wystąpisz online w drugim lub trzecim dniu, zachęcamy do osobistego uczestnictwa w pierwszym dniu konferencji w hotelu, jeśli jest to dla Ciebie możliwe.
  • Dla moderatorów dyskusji FDP przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Wam lepiej przygotować się do dyskusji. Znajdziecie je w pliku dostępnym poniżej: Informacje o FDP
  • Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, ale jeśli nie mogą Państwo uczestniczyć w całym wydarzeniu, prosimy o przybycie / dołączenie do konferencji online co najmniej 40 minut przed swoim wystąpieniem.
  • Podczas konferencji onsite rozmowy z prelegentami będą odbywały się w kuluarach, chyba że po prezentacji będzie jeszcze czas na sesję Q&A.
  • Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf są udostępniane uczestnikom po konferencji w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na ich udostępnienie, proszę o poinformowanie o tym PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak uprzejmie prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze liczą na materiały pokonferencyjne.
  • Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom. Możemy również wykorzystać je do promocji Advanced Threat Summit oraz innych naszych wydarzeń. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejsze wykorzystanie nagranych materiałów, prosimy o informację PRZED konferencją.
  • Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 10 listopada!

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: ats@evention.pl

AT SUMMIT 2023

21-23 listopada 2023 r.
www.atsummit.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas

m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2023 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.