Information for Speakers 2022 - ATSUMMIT
AT SUMMIT 2023Szanowni Państwo,
Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i wkład w program konferencji Advanced Threat Summit. Udana współpraca jest dla nas bardzo ważna, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższą listą zasad i wszystkimi informacjami dla prelegentów:
Konferencja odbędzie się w dniach 22-24 listopada 2022:
- 22 listopada - dzień hybrydowy z wieczornym spotkaniem networkingowym dla uczestników
- 23 listopada - dzień online [konferencja i warsztaty techniczne]
- 24 listopada - dzień online [dodatkowe warsztaty i Fora Dobrych Praktyk]
Prosimy o przesłanie nam swoich prezentacji do 11 listopada. Przy tworzeniu prezentacji proszę pamiętać o poniższych zasadach:
- Przede wszystkim prezentacja powinna być jak najbardziej praktyczna - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba ich do niej wprowadzać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli jaki był problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem .
- Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
- Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
- Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
- Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
- Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
- Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej.: Pobierz szablon prezentacji.
- Wkrótce otrzymają Państwo dedykowane grafiki do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa banera nie otrzymał, proszę o kontakt.
- Pierwszego dnia (22 listopada) wystąpienia odbywają się tylko na miejscu. Zapraszamy do udziału w całej konferencji. Jeśli nie mogą Państwo być z nami od rana, prosimy o przybycie do hotelu co najmniej 40 minut przed swoją prezentacją.
- W drugim dniu (23 listopada) w przypadku wystąpień online, zalecamy ich wcześniejsze nagranie. Polecamy tę formułę, ponieważ uniezależnia nas ona od problemów technicznych i pozwala na montaż materiału.
Wybierz termin nagrania - Nagrania będą realizowane z profesjonalnym technikiem w aplikacji ZOOM. Link do ZOOM otrzymasz w mailu potwierdzającym po rezerwacji terminu nagrania. Podczas całego nagrania technik będzie Ci towarzyszył i nagrywał zarówno prezentację, jak i film z Twojej kamery, a następnie całość zostanie zmontowana w ostateczną wersję. Nie musisz niczego samodzielnie rejestrować ani edytować.
- W drugim dniu możliwy jest również występ live. W tym celu konieczne jest zapewnienie odpowiedniego stałego łącza internetowego, które zapewni szybką transmisję audio-video. Opcję live prosimy traktować jako ostateczność, gdy absolutnie niemożliwe jest wcześniejsze nagranie. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli planują Państwo występ na żywo!
- Trzeciego dnia 24 listopada warsztaty i Fora Dobrych Praktyk odbędą się online.
- Dla wszystkich działań online linki zostaną wysłane przed konferencją.
- Nawet jeśli wystąpisz online w drugim lub trzecim dniu, zachęcamy do osobistego uczestnictwa w pierwszym dniu konferencji w hotelu, jeśli jest to dla Ciebie możliwe.
- Dla moderatorów dyskusji FDP przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Wam lepiej przygotować się do dyskusji. Znajdziecie je w pliku dostępnym poniżej: Informacje o FDP
- Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, ale jeśli nie mogą Państwo uczestniczyć w całym wydarzeniu, prosimy o przybycie / dołączenie do konferencji online co najmniej 40 minut przed swoim wystąpieniem.
- Podczas konferencji onsite rozmowy z prelegentami będą odbywały się w kuluarach, chyba że po prezentacji będzie jeszcze czas na sesję Q&A.
- Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf są udostępniane uczestnikom po konferencji w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na ich udostępnienie, proszę o poinformowanie o tym PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak uprzejmie prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze liczą na materiały pokonferencyjne.
- Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom. Możemy również wykorzystać je do promocji Advanced Threat Summit oraz innych naszych wydarzeń. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejsze wykorzystanie nagranych materiałów, prosimy o informację PRZED konferencją.
- Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.
Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 10 listopada!
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: ats@evention.pl
Ladies and gentlemen,
Thank you very much for your commitment and contribution to the Advanced Threat Summit program. Successful cooperation is very important to us, so please read the following list of rules and all information for speakers.
The conference will be held on November 22-24:
- November 22 – hybrid day with an evening networking meeting for participants
- November 23 - online day [conference and technology workshops]
- November 24 - online day [additional workshops and Good Practice Forums]
Please send your presentation by November 11th. When creating a presentation, please bear in mind several aspects:
- First of all, the presentation should be as practical as possible - participants know the theory, so they don't need to be introduced to it. It is worth basing the presentation on the 4W formula: Challenge (in Polish: Wyzwanie), i.e. what the problem was, Implementation (Wdrożenie), i.e. what we did to solve it, Result (Wynik), i.e. what the effect of the introduced change was, Conclusions (Wnioski), i.e. what succeeded, what failed, which was the biggest challenge .
- It is worth asking yourself additional questions:
- How many slides does a presentation about the company take (only a note recommended without slides devoted to the company's description or a maximum of 1 slide and no more than 2 minutes of lecture)
- How many slides does the presentation of the product or solution you want to offer (in the case of partner presentations) take? We recommend that the lecture presents a problem-based approach or is a case study discussed - interested people will want to talk about the product themselves and come to ask for details during the break / during the online conference they will contact you
- The presentation cannot be of a marketing or promotional nature.
- The organizer has the right to interfere with the content of the presentation, if it deems that it does not meet the substantive requirements of the conference or contains promotional or advertising content. The Organizer will inform the Speaker directly about the need for changes.
- Please prepare your presentation on the conference template, which you can download here: Dowload the temaplate.
- Soon each of you will receive a dedicated graphic for publication on LinkedIn and other social media.
- On the first day (Nov 22), speeches are held only onsite. Please come to the hotel at least 30 minutes before your speech. We invite you to participate in the entire conference. If you cannot be with us from the morning, please come to the hotel at least 40 minutes before your presentation.
- On the second day (Nov 23) for online speeches, we recommend recording them in advance. We recommend this formula because it makes us independent of technical problems and allows us to assemble the material.
Please book your recording date here - Recordings will be made with a professional technician in the ZOOM application. The link to ZOOM you will receive in the confirmation email after booking a recording date. Throughout the recording, the technician will accompany you and record both the presentation and the video from your camera, and then the whole will be assembled into the final version. You do not have to register or edit anything yourself.
- A live performance is also possible on the second day. For this purpose, it is necessary to provide an appropriate permanent Internet connection that will ensure fast audio-video transmission. Please treat the live option as a last resort, when it is absolutely impossible to record earlier. Please let us know as soon as possible if you are planning a live performance!
- On the third day all activities "Fora Dobrych Praktyk" and Workshops will be conducted live online.
- For all online live activities links will be sent before the conference.
- Even if you perform online on the second od on the third day, we encourage you to participate in person on the first day of the conference at the hotel if it is possible for you.
- For FDP discussion moderators, we have prepared additional information that will help you better prepare for the discussion. You can find them in the file available below: Get information about FDP
- We invite you to participate in the entire conference program, but if you cannot participate in the entire event, please come / join the conference online at least 40 minutes before your speech.
- During the onsite conference, talks with the speakers will take place behind the scenes, unless there is still time for a Q&A session after the presentation.
- Conference presentations in the form of pdf files are made available to participants after the conference in the form of a link to a specially prepared, non-public website. If you do not agree to make it available, please let me know BEFORE the conference. In such a situation, however, we kindly ask you to prepare a version of the presentation that we will be able to share with the participants. Participants always count on post-conference materials.
- We will share the obtained recordings of the speeches with participants and speakers. We can also use them to promote the Advanced Threat Summit and our other events. Of course, the copyright remains with you. If you do not agree to the later use of the recorded materials, please inform us BEFORE the conference.
If you do not agree with any of the above provisions, please notify us by November 10!
If you have any doubts or questions, feel free to contact us at: ats@evention.pl